.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 از اينكه پيشنهاد معاون اولي در دولت نهم را نپذيرفت پشيمان است: «الان كه فكر مي‌كنم و صحبت‌هاي عده‌اي را مي‌شنوم، مي‌گويم كاش قبول مي‌كردم. احمدي‌نژاد نسبت به من حالت ديگري داشت كه با بقيه نداشت و شايد اگر قبول مي‌كردم خيلي ماجراها پيش نمي‌آمد.» شايد اگر او آمده بود، شايد... مهدي چمران: كاش معاون اولي احمدي‌نژاد را پذيرفته بودم/ مي‌توانستيم قاليباف را رييس‌جمهور كنيم
از اينكه پيشنهاد معاون اولي در دولت نهم را نپذيرفت پشيمان است: «الان كه فكر مي‌كنم و صحبت‌هاي عده‌اي را مي‌شنوم، مي‌گويم كاش قبول مي‌كردم. احمدي‌نژاد نسبت به من حالت ديگري داشت كه با بقيه نداشت و شايد اگر قبول مي‌كردم خيلي ماجراها پيش نمي‌آمد.» شايد اگر او آمده بود، شايد...(ادامه)
در شرايطي كه جوانان شايسته بسياري درگير يافتن يك شغل معمولي با حقوقي بخور و نمير هستند، آقازاده‌ها يا رئيس هيئت مديره شركت‌هاي بزرگ يا شهردار مي‌شوند يا فرماندار!
تبعات اجتماعي آقازادگي/ شیوع ویروس ژن سالاری!
در شرايطي كه جوانان شايسته بسياري درگير يافتن يك شغل معمولي با حقوقي بخور و نمير هستند، آقازاده‌ها يا رئيس هيئت مديره شركت‌هاي بزرگ يا شهردار مي‌شوند يا فرماندار! (ادامه)
اقدام کثیف دو برادر با دامادشان برای دلخوشی خواهر !
دو برادر كه داماد خانواده را به هواخواهي خواهرشان ربوده و پس از بيهوش كردن به رودخانه انداخته بودند، محاكمه مي‌شوند. (ادامه)
خبر خوش دولت برای 49 ميليون ايرانی
با تصويب لايحه ساماندهي سهام عدالت، پس از ١٠ سال برگه‌ها به پول نقد تبديل مي‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز: عضو هئیت رئیسه شورای شهر ساری گفت:  اقدامات خوب شهرداري، انتظارات مردم را بيشتر و وظيفه ما را سنگين‌تر مي‌كند ما برای خدمتگزاري به مردم آمادگي و انگيزه لازم را دارا هستيم و پروژه‌هاي ما یکی پس از دیگری در حال انجام است.

اقدامات شهرداري ساری، انتظارات مردم را بيشتر و وظيفه ما را سنگين‌تر كرد
شمال نیوز: عضو هئیت رئیسه شورای شهر ساری گفت: اقدامات خوب شهرداري، انتظارات مردم را بيشتر و وظيفه ما را سنگين‌تر مي‌كند ما برای خدمتگزاري به مردم آمادگي و انگيزه لازم را دارا هستيم و پروژه‌هاي ما یکی پس از دیگری در حال انجام است. (ادامه)
شمال نیوز : فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر، افزود : ماموران با انجام تحقيقات از شاکيان پرونده و مالباختگان دريافتند، متهم به کلاهبرداري با تاسيس شرکت جعلي توزيع و پخش مواد غذايي پس از کسب اعتماد بازاريان اقدام به خريد اجناس و صدور چک هاي بلامحل کرده است..... کلاهبردار 30 ميليارد ريالي در "قائم شهر" به دام افتاد
شمال نیوز : فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر، افزود : ماموران با انجام تحقيقات از شاکيان پرونده و مالباختگان دريافتند، متهم به کلاهبرداري با تاسيس شرکت جعلي توزيع و پخش مواد غذايي پس از کسب اعتماد بازاريان اقدام به خريد اجناس و صدور چک هاي بلامحل کرده است.....(ادامه)
پرداخت وام ميلياردی بدون ضامن
براي گرفتن ٢٠ ميليون تومان وام از بانك‌ها و موسسات مالي و اعتباري سه ضامن كارمند با دسته چك نياز است.(ادامه)
آزادراه تهران ـ شمال از ابتدا «كج» بود
(ادامه)
آقازاده ها چه ماشینی سوار می‌شوند+عکس
پسران مسئولان ورزش بیشتر از اینکه به خاطر فعالیت‌های اقتصادی یا اجتماعی‌شان شناخته‌شده باشند، با ماشین‌‌هایی که سوار می‌شوند مورد توجه هستند.(ادامه)
استيضاح هميشه بد‌ نيست
د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌فاع بي‌جان و بي‌رمق فاني كه حكايت از بي‌اطلاعي او از مشكلات اصلي فرهنگيان د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اشت، كار را به د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ومين كارت زرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ كشاند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تا د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ومين عضو كابينه روحاني به يك قد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مي استيضاح از نگاه آيين‌نامه د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اخلي نزد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌يك شود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.(ادامه)
واردات خودرو در دست چه كسانی است؟
(ادامه)
بزرگ‌ترین اخلالگران بازار پول
(ادامه)
جوابیه شرکت صنایع چوب و کاغذ به یک مطلب
(ادامه)
براستي مشكلات شهرهايي همچون بابل و ساري برسر نام بهار نارنج است يا اصلاح زيرساخت ها واشك جوان تحصيل كرده و نجيبي كه به كار در يك حوزه خدماتي هم رضايت ميدهد؟ پرداختن به فرعیات ما را از اصول غافل ساخته است
براستي مشكلات شهرهايي همچون بابل و ساري برسر نام بهار نارنج است يا اصلاح زيرساخت ها واشك جوان تحصيل كرده و نجيبي كه به كار در يك حوزه خدماتي هم رضايت ميدهد؟(ادامه)
بازدید استاندار منگستائو از بندر اميرآباد بهشهر
استاندار منگستائو قزاقستان در راس یک هیئت دولتی كه به استان مازندران سفر كرده است از بخش هاي مختلف بندراميرآباد بازديد كرد.(ادامه)
چرا مرتضوی مدعی تامين‌اجتماعی شد؟
(ادامه)
مرتضوی: من از تامین اجتماعی طلبکارم!
(ادامه)
شمال نیوز: بايد همه افراد موثر بويژه رسانه ها تلاش كنند تا حداقل يكي از معاونين استانداري از نيروهاي ساروي باشد چون بهر حال از حقوق مركز استان بهتر دفاع خواهد كرد
نجاریان: يك معاون استاندار ساروي باشد
شمال نیوز: بايد همه افراد موثر بويژه رسانه ها تلاش كنند تا حداقل يكي از معاونين استانداري از نيروهاي ساروي باشد چون بهر حال از حقوق مركز استان بهتر دفاع خواهد كرد (ادامه)
ترکان: روحانی، هاشمی دوم است
(ادامه)
* محمدعيسي زاده تأملي بر عملكرد جمعيت هلال احمر(ديدگاه)
* محمدعيسي زاده(ادامه)
ساری شاهد اتفاقات بزرگ عمرانی
(ادامه)
خاتمي را براي ردصلاحيت نامزد مي‌كنند!
(ادامه)
شمال نیوز: در خبرها اعلام شد كه چندين شهر در كشورمان از جمله شهرهاي شمالي به علت تخلفات اعضاي شوراي اسلامي شهرها ، شوراي شهرهاي مورد نظر منحل شدند اما چند سوأل از مسئولين ارشد ، فرمانداران ، استانداران و مسئولين وزارت كشور : در تخلفات اعضاي شورا، فرمانداران و استانداران نيز بايد پاسخگو باشند
شمال نیوز: در خبرها اعلام شد كه چندين شهر در كشورمان از جمله شهرهاي شمالي به علت تخلفات اعضاي شوراي اسلامي شهرها ، شوراي شهرهاي مورد نظر منحل شدند اما چند سوأل از مسئولين ارشد ، فرمانداران ، استانداران و مسئولين وزارت كشور :(ادامه)
شمال نیوز: شهردار ساري در جلسه علني شوراي اسلامي شهر گفت :متاسفانه دست هايي در كار است كه مي خواهند اين پروژه ناموفق جلوه  كند ولي واقعاً اين طور نيست و ما قطعاً اين دست ها را با كمك شورا قطع و اين پروژه بزرگ را اجرايي مي كنيم.
عبوري: معضل زباله ساري براي هميشه حل مي شود
شمال نیوز: شهردار ساري در جلسه علني شوراي اسلامي شهر گفت :متاسفانه دست هايي در كار است كه مي خواهند اين پروژه ناموفق جلوه كند ولي واقعاً اين طور نيست و ما قطعاً اين دست ها را با كمك شورا قطع و اين پروژه بزرگ را اجرايي مي كنيم. (ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي شنبه
(ادامه)
پشت پرده انحلال شرکت ملی صادرات گاز
(ادامه)
دفاع دوباره آقای خاص از "م.ر" در دادگاه
(ادامه)
وقتی شهرداری به عنوان نهاد عمومی غیر دولتی بودجه و حقوق کارکنانش را از درآمدهای پیش بینی شده در قانون تامین می کند چگونه است که باید مجوزهای استخدامی اش را از وزارت کشور دریافت کند. بي عدالتي از نوع آزمون استخدام شهرداری ها
وقتی شهرداری به عنوان نهاد عمومی غیر دولتی بودجه و حقوق کارکنانش را از درآمدهای پیش بینی شده در قانون تامین می کند چگونه است که باید مجوزهای استخدامی اش را از وزارت کشور دریافت کند.(ادامه)
مفسدان اقتصادي هنوز جولان مي دهند
(ادامه)
سلطان واردات خودرو به ایران کیست؟
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.